maandag 31 oktober 2011

Creative Journal

Kijk; als er iets is dat ik al heel lang probeer te leren -en wat tot nog toe nooit lukte- is regelmaat. Ik vind het een vloekwoord! Toch hoor ik langs alle kanten dat regelmaat beter is, dus ik wring me in bochten om eraan mee te doen... waarna ik dan merk dat er toch weer heel wat onregelmatigheid binnensluipt. Dat gaat in het bloggen helaas niet anders, merk ik nu. Dus na weken geen berichten, ga ik nu even in overdrive. Tussen haakjes: de trouwjurk is af! Misschien helpt dat ook wel mee.
Hier enkele fragmenten uit mijn oude dagboek. Want ik schrijf niet, ik teken.

Toenertijd had mijn hart een knauw gekregen en dat deed zeer. Dus nam ik mijn boek en doos kleurpotloden en ging ervoor. Na een tijdje vond ik dat ik een grotere doos kleurpotloden nodig had. Toen ik ermee thuiskwam... was het hart opeens genezen. Creative therapy of retail therapy; ik ben er nog altijd niet achter, dus ik blijf beiden beoefenen - ahum.
Nee, het slaat inderdaad nergens op. Het was gewoon verstand op nul en tekenen. Er is dus niks mis met je indien je er niks van kan maken; wees gerust opgelucht. Tot zover de inkijk in mijn oude zieleroerselen, de volgende keer gaan we er weer happy en luchtig tegenaan!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb een collega en een zoon die ook niet schrijven maar tijdens het vergaderen en studeren hele kantlijnen vol bij elkaar tekenen,altijd leuk om te proberen ontcijferen, ik zeg wel proberen!
    Lang leve de creatieve geest en de onregelmaatigheden van het leven, en die trouwjurk, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lang leve de trouwjurk zou ik zo zeggen! Ik ben razend benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen