vrijdag 16 september 2011

De laatste Boleo(s)


Zoals al eerder aangekondigd, zijn dit de laatsten der Boleo's van mijn hand. Correctie: er hangt er nog eentje klaar om afgewerkt te worden, maar die hangt er al een tijdje, dus het nieuwe is er intussen een beetje af.
De bambi had weer nieuwe stofjes gesprokkeld, en voor deze stofjesverslaafde is dat geen goede zaak een heerlijkheid. De foto's zijn een beetje vaagjes (net zoals mijn brein vandaag), waarvoor mijn excuses.
Hierbij de rode appelstof van Kokka in combinatie met een rode ribfluweel die ik -spotgoedkoop- op het stoffenspektakel heb gescoord. Voor al degenen die nog naar zo'n toekomstig spektakel gaan; het is de moeite deze keer: zeer veel ribfluweel voor een prikje, na een beetje zoeken ook zeer zacht geprijsde wolvilten, en nog veel meer.
En dan nog een Boleo voor de jarige vriendin; ver na datum, maar ik wist dat ze viel voor het mosterdgele Melody Millerstofje dat nog moest arriveren, dus ik hoop dat het het wachten waard was voor haar.

8 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik hoop dat de mijne ook zo mooi gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brit, ik blijf grote fan!! hoe speel je het toch klaar???
    Heeeeeeel, mooi!!
    Tot snel, want het is al veel te lang geleden!!
    Herly***

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héééél schoon! Jij weet er de schone stofjes er wel voor uit te kiezen! Zéér geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou de laatste, en ik moet nog aan mijn eerste beginnen. Ze zijn beide helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet er ook nog aan beginnen, maar die appeltjes is misschien wel de alllermooiste die ik tot nu toe gezien heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via via kwam ik op je blog terecht. Wat maak je mooie dingen. De details zijn super! (zoals die appel en dat mevrouwtje die mooi door het boleo gat spieken).

    BeantwoordenVerwijderen