donderdag 7 juni 2012

Powertex & Stone Art

Voor wie het nog niet wist: ik ben hier in het verre Engeland een zaak uit de grond aan het stampen. Ik heb mij volop in de voorbereidingen gesmeten om Powertex hier op de markt te brengen, want dat product kennen ze hier nog niet. Daarbij hoort natuurlijk een flinke hap experimenteren en knutselen, en dat zint me uiteraard wel! Ik heb het geluk gehad om in België met de grote bazin herself te kunnen oefenen, en hier is er een resultaat. 
Toegegeven, je moet ervoor zijn. Het is een heel andere stijl dan de zelfmaak die het laatste jaar de revue passeert op de meeste blogs, maar ik kan het wel smaken. Binnenkort meer nieuws, ik heb nog oefenwerk!

5 opmerkingen:

  1. Wat een onderneming zeg... (letterlijk en figuurlijk) wel een leuke uitdaging. En het voorbeeld vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het prachtig hoor. Veel succes met "the new buisiness"

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Brit,

    Heel veel succes met Powertex in Engeland in de markt te zetten. En let op!!! Bloggen over Powertex wordt de hit van de komende jaren.

    Groetjes, Marion Linnebank
    Powertex Nederland

    http://marion-powertex.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marion, wat een leuke reactie! Dankjewel! Ik ga meteen jouw blog eens bekijken.

      Verwijderen